torsdag, september 28, 2006

jag har sett så många vackra människor på sistone.
o då menar jag inte bara snygga på utsidan.
utan verkligen vackra!
som om de hade något slags magiskt skimmer omkring sig.

det var inne en kvinna på jobbet igår.
lång, mörk, slank. o gravid.
gravid är nog det vackraste man kan vara.

jag har nog någon slags skev bild om att man går omkring o
är sådär makalöst vacker i nio månader.
men så är det nog inte.
inte guld o gröna skogar.

idag ska jag bruncha med vänner.
sen bär det av till frissan.
för första gången på en mindre evighet.
barret åker av o jag blir mörk o mystisk igen.

håller en tumme om eventuellt jobb.


1 kommentar:

Elina sa...

Men duuu . Nog för att jag tycker om att läsa att gravida är vackra så börjar jag tröttna på det nu :P

Skriv ngt nytt nu!
Hur gick det med Liam idag??
Vavavavavaaaaaa

Puss