lördag, januari 27, 2007


oh jag tror jag måste ge upp mitt fredagsnöje

inatt drömde jag att jag var tillsammans med patrik ekwall
sportslemmot o tillika dansslemmot i let´s dance

hahaha

sen så drömde jag att jag åkte sj-tåg med syster+man
o när vi åkte ner för backarna var det som berg- o dalbana
alla sträckte upp händerna o skrek wiiieee!

jag vill bli drömtydare när jag blir stor!

häromdagen på t-banan till jobbet blev jag vittne till mobbing
mobbing o mobbin, utfrysning...
o vips, så var jag tillbaka på låg- o mellanstadiet
varför kan tjejer vara så elaka mot varandra?
o hur kommer det sig att det är så svårt att umgås i ojämna par?
stackars tredje tjejen satt där själv o de andra två ignorerade henne
blä
ville bara krama om henne o säga "skaffa andra vänner!"





6 kommentarer:

Elina sa...

Patrik Ekwall?
How low can you go?!
Robin rädda henne!
Ta med henne ut och dansa så att hon slipper genomlida det där hemska programmet varje fredag och drömma om Patrik "porslinsfasaden" Ekwall... :)

Jessica sa...

robin läser inte min blogg ;) rädda mig elina, rädda mig!

Elina sa...

Läser han inte din blogg???
vad är det för pv?
F är ifs jättedålig på att läsa min.
Varför är det så?
Jag är supernyfiken på vad F skriver i sin
(när han väl skriver...).

Jag tror inte att jag är ngn bra danspartner med min bongotrumma tyvärr... Men sen! :D

Puss

Anonym sa...

*lockar på robin* pojkar ska läsa så förstår de bättre. hoppas gårdagen va exelent! krams

Anonym sa...

klart jag läser din blogg! och håll dig jävligt långt borta från ekwall!

och sen när börjar vi hacka på pojkvänner i blogg-kommentarerna?!

jag känner mig oskyldigt anklagad, det vill jag lova.

Anonym sa...

Kan även avslöja att jag läser ERA bloggar också! Så passa er! :)