onsdag, februari 21, 2007

en helt ny karriär


idag fick jag höra hela historien om när theo kom till världen
sötaste ungen på sös med den coolaste tröjan
ställer mig o bakar kärleksmums på en gång
så jag har nåt o muta far med

ryggen av o till
idag har jag mest befunnit mig i soffläge
gilmore girls marathon på tvn min
ut i kylan ett slag
blir något så kulinariskt som fiskpinnar till middag idag

på lördag morgon bär det av till gbg
kärleken o jag
tyvärr så får han inte sin lön förrän måndag
så vi har 3000:- att röra oss med
o då går 1200:- till hotellet
varför blir det alltid såhär?
pengaproblem!
hatar pengar
får be honom försöka låna en tusing tills på måndag
så vi iaf kan gå o äta middag på den där mysiga restaurangen

jo just det
ska på intervju på adecco på fredag
hos samma ulla jag var hos för ett år sedan
"ta med betyg o 2 referenser"
betyg!?
hatar mina betyg.....


1 kommentar:

Anonym sa...

det kommer gå bra vännen. o du, jag kan låna en tusing om ni behöver. in the name of love lixom