fredag, mars 30, 2007

Idag har jag varit riktigt kreativ! Först bakades det en massa i förmiddags, chokladmuffins o syltkakor. Fick hålla mig i shack för o inte svulla i mig allt....



Sen for jag o världens bästa svärfar mitt ut i ingenstan för o hämta min sekretär. Körde vilse ett par gånger men till slut kom vi rätt. Hade köpt blommor till hon som skulle sälja sen. Kände mig så dum som kom sent en fredagskväll när hon dessutom var botrbjuden på middag hos grannen. Hon blev glad o jag lovade o maila bilder på sekretären när den är klar. För det ska bli mitt projekt här framöver; slipa hela, måla vit o köpa nya beslag.


Ville lägga in bildbevis på min rockstjärna o hans nya trumset också men det fick jag inte! Dumt. Lägger in bild på nya kolla trumsetet någon dag iaf. Jag var en grym assistent vad det gällde o skruva ihop det :)






2 kommentarer:

Anonym sa...

sekretären är så söt! tusen tack för myset i sooolen :)

Elina sa...

tur att du inte lagt ut ngn bild på r. jag är en sucker för trummisar. yummy! btw jag har internet igen!!