söndag, juni 03, 2007

fröken fräken, that´s me!


lycklig över att solen förbarmar sig för mig även de helger då jag inte jobbar
hitills har det bara varit sommarvärme då jag jobbat
men nu blev det min tur!

igår var jag i södertälje
för första gången på evigheter
o det är sig likt

träffade storasyster o liten systerson, åt glass o jagade pippi
sen fick jag o höggravida syster på stora systersons teateruppsättning av "gökboet"
jag blir så imponerad var gång jag ser honom, det märks sån utveckling

efter teater for jag hem med syster till nacka
åt grillad lax o pastasallad + avnjöt kall öl
klämde lite på 5veckors hugo o tryckte lite på systers mage
kom ut kom uuut!

sov där då kärleken var ute o svirade på annat håll
gillar inte o sova ensam
upp i ottan idag, frukost i solen o sen besök på handelsträdgård
en physallis fick följa med hem

jag o kärleken däckade på filt i gröngräset utanför huset
läste bok, åt glass, löste korsord
lovely

o så har vi smått börjat planera semestern
blir nog sverigetripp uppåt, lite skärgård o så ner till småland
ska be till vädergudarna för solig sommar







2 kommentarer:

Elina sa...

myspys att ligga i gräset :) jag har stooor äng utanför som du kan få ligga på

Anonym sa...

härligt!