söndag, juni 24, 2007

glada dagar


fredag
amerikanska pannkakor till frukost
regn i luften
massa mat hos r´s farmor
schwarswald(??)tårta, rabarberpaj OCH jordgubbar
spökhistorier, som innefattade rumpnissar
hemmakväll med film o popcorn

lördag
lång frukost framför grease 2
spendera dagen med o göra ingenting
fajitas till middag nam nam
hem till söderbönorna calle & erica
alkohol i mängder
roliga lekar o trubadursång
kebab mitt i natten

söndag
uppvaknande på soffa på söder
brunch på string (de blev rika på mig då jag endast fick ner en macka o ett glas juice...)
t-bana o buss i en evighet ut till syster i utskogen
kela med sovandes simon
stressa hem, glömma hälften av shoppinglistan på konsum
snabbdusch o marinera kyckling
underbara donna, 26årig dryg karl o underbara ungen på middag
nakna kocken gjort god kaka!

om jag är okontaktbar framöver så är det för att jag jobbar, jobbar, jobbar åtta dagar i sträck.


Inga kommentarer: