söndag, augusti 26, 2007

sluta dunka snälla huvud


man vet att man blivit gammal när man inte ens kan dricka en flaska vin utan o må dåligt HELA dagen efter. jag har varit vaken sen 10 imorse men min kropp vill fortfarande ligga i horisontellt läge o må illa. solen skiner o det är säkert sista riktiga sommardagen
idag. men jag har inte satt foten utanför dörren. skulle vilja, men orkar bara inte.

istället sitter jag o drömmer mig bort. lina har ett mission, att när hon gått ner 10 kg ska hon köpa ett par snuskigt dyra jeans o hon frågade om jag skulle haka på. absolut sa jag, men kanske inte på just jeans-grejen. istället faller min blick på odd mollys h
öst- o vinterkollektion. skulle kunna köpa allt, men eftersom de är snuskigt dyra (iaf med mina mått mätt) så är det mitt mål för 10 kg. jag skulle vara supersnygg i den här








3 kommentarer:

Sara sa...

Åh den där var verkligen superduperfin! Nu väntar vi på att få se den på dig :)

miss cloudberry sa...

du, vi var två... jag vaknade till liv vid 11 men då var det bara att gå tillbaka till sängen. puss o fler nattmackor ;)

Jessica sa...

Sara: Ja snart bara 5 kg kvar till jackan ;)

Lina: McD var en dååålig idé. Hade en skoj taxichaffis på väg hem, han bodde i hallonbergen o jag lovade honom visst personalrabatt om han kom förbi Å haha.