fredag, augusti 17, 2007

tänk att det skulle vara såhär roligt!


om jag vetat att det skulle vara såhär roligt ( o än så länge förvånansvärt lätt ) att vara med i viktväktarna så skulle jag ha börjat för läääänge sedan!

hon som höll i mötet igår var hysteriskt rolig. o jag gillar att omges av människor med samma "problem", som vet hur det är att längta efter kakor o dra sig för o ta sig till gymmet.

nästa vecka har jag två utmaningar; systersonens 2årskalas på måndag - syster bakar gudomligt gott. o så lördag är det party party för 25åringen lina! ih vad ska jag hitta på för present!? hon påstår ju själv att hon är välrdens lättaste att komma på presenter till så det ska inte vara så svårt hihi.

åh jag kan uppriktigt säga att jag är nöjd med mig själv o livet just nu, bra känsla. strävar efter o få behålla den.

Inga kommentarer: