tisdag, september 18, 2007

Häromveckan skrev jag ned en massa saker jag skulle sysselsätta mig med under tiden som kärleken var borta....

* måla köksbordsbenen vita - inte skett, däremot har jag röjt undan allt som låg PÅ bordet så jag iaf kan vända det haha
* måla klart min sekretär - jo den står fortfarande kvar på balkongen
* kasta alla vissnade plantor på balkongen - inte heller gjort
* promenera länge med mina nya talböcker i öronen - talböckerna har inte kommit buuu! däremot har jag funnit en jättebra promenadrunda!
* kolla upp kurser - vill gå på stickkurs på måndag men jobbar. ska kolla upp andra datum.
* beställa massa konsertbiljetter - än så länge har det blivit lars o poptimistic. peter le marc slutsålt buuu!
* gå på museum - nä inte ett enda


Däremot så har jag
* sorterat alla mina pocketböcker i alfabetsordning
* börjat göra detsamma med cd-skivorna
* målat naglarna härligt blodröda
* köpt nya fina handdukar o grytlappar till köket
* lämnat tillbaka låneböcker o spanat efter nya. buuu för utlånat

Inga kommentarer: