lördag, september 01, 2007

saker som händer

* varit på ledarskapsutbildning. jag kan tala rätt o konsten att lyssna.

* bråkat o blivit sams med obstinat systerson. han är som en lillebror för mig.

* närmar mig supersnygga jackan trots att jag skyr motionen som pesten o moffar i mig popcorn.

* vet inte riktigt hur jag ska hantera mina ensamma vardagskvällar när kärleken åker nästa måndag. tre veckor av ensamma vardagskvällar. me not like.

så, kort uppdatering på min nuvarande livssituation. jag är alldeles för trött för att blogga vidare. see you later alligator.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har massa lediga vardagar jag! o popcorn gillar jag med :) jag tycker vi ska käka på berlin tillsammans med e. puss

Jessica sa...

lina: åh ja vi måste leka massa du i jag. berlin? låter...tyskt... puss

miss cloudberry sa...

det är galet god mat, kom till mina kvarter :)