måndag, oktober 08, 2007

Nikkis elaka tvilling!



Man vet att man har drömt mardrömmar när man vaknar med täcket över huvudet o försöker vifta undan den stora läskiga fågeln!!

Drömmer sällan mardrömmar men när jag väl gör det så får jag verkligen dödsångest. I natt jagades jag av en gigantisk ara, den hade säkert en vingbredd på 2 meter! Ha!

Det sjuka var att den såg precis ut som min fina kompis Linas söta lilla fågel Niki. Nikki är snäll o säger roliga saker, man kan ha med henne på picnic vid nytorget o hon gillar vindruvor. Denna best i min dröm var INTE snäll o rolig o jag tror snarare att den äter små oskyldiga flickor som mig o inte vindruvor.

4 kommentarer:

Elina sa...

Fåglar är onda!

Anonym sa...

barn är onda ;)

Elina sa...

anonyma är fega :P

Anonym sa...

jag orkade inte fylla i allt...