fredag, december 21, 2007

nä jag är inte bitter!

joråsåatt....
först kom magkatarren. aj aj aj sa jag. men härdade ut. o det kändes bättre.
sen kom monstermensvärken. den har förvandlats till ett monster på senaste tiden. vi måste nog reda ut detta, monstret o jag.
o sen, gott folk, anlände kräksjukan med buller o bång! o punklig var den också. var 20e minut mellan kl 23 o 08 befann jag mig på "damrummet" o i halvt komatillstånd minuterna däremellan.
jag har fått sova hela natten nu iaf men fortfarande inte fått behålla något.

joråsåatt....
kräksjuka smittar länge så blir en kul jul det här
men nej
jag är INTE bitter!

2 kommentarer:

Sara sa...

Usch och blä! Jag lider med dig! Hoppas du känner dig bättre snart. Kram.

Elina sa...

skönt att du inte är bitter iaf...
DET hade ju varit jobbigt
;)
puss