måndag, januari 21, 2008

måndag hela veckan!

åh önskar alla dagar kunde vara lika bra som min måndag idag!

fick träffa älskade bella donna o underbara ungen. fika o skitsnack. o världens finaste födelsedagspresenter fick jag. kommer bilder på dem senare. lyckorus!

sen for jag hem till älskade syster o hängde. tillsammans med min stora systerson. vi åt fruktsallad o talade om livet. o spelade kul spel, "ticket to ride".

har inhandlat present till syster#2 som fyller 40 till veckan. det blidde ett par pärlörhängen o ett presentkort på stadium. hon är svår o komma på saker till.... o så ska det slipas på talet som vi planerar o framföra. efter ett glas vin eller tre... hoho. scenskräck!

oh! friskiskortet inhandlades idag! ingen ursäkt längre. på onsdag bär det av. jag o anna ska köra ett baspass. vill inte ta ut oss för hårt för då kommer vi bara tröttna. planerar o varva pass o gym varannan gång. tror vi måste gå till skanstull varje gång för killen i receptionen var ögongodis!!! nam nam.

2 kommentarer:

yllet sa...

Härligt!! Och det är _viktigt_ att man trivs på sitt träningsställe!! ;)

Jessica sa...

yllet; hoho jag kankse kommer dit oftare då ;)