torsdag, februari 07, 2008

jag ska måla hela världen lilla mamma!

åh nu är jag på göra-om-hela-lägenheten-humör! men tänkte begränsa mig till köket till o börja med. måla väggarna vita, istället för som i dagsläget småblommiga tapeter. o så längs ena väggen ska det bli en orange rand. låter helt stört jag vet, men tänk er en kanske 70 ch bred rand lite högre än mitt på väggen. does this make any sense?? haha. tror det kan bli sjysst iaf. o så är tanken att vi ska hitta en lite bredare tavellist att ha de finaste kokböckerna o även färska kryddor på. o så blir det enkla vita gardiner, vit vaxduk + de otroligt fina tabletterna vi fått in på jobbet. de är i mönstret alice för den som är nyfiken :)

3 kommentarer:

Elina sa...

oooh! alice verkar underbar! du är underbar!! lördagar är underbara! du på en lördag är underbarast!

underbara pussar!

Anonym sa...

åhhh låter väldigt bra. väldigt mycket mer ni!

lördag jag med bra ;)

yllet sa...

Låter snyggt tycker jag!! Skönt att slippa småblommigt kan jag tänka mig! Vi är också i göra-om-mode. Men tiden, orken och friskheten har satt käppar i hjulet för oss. Men vi håller på så sakteliga i ett rum. Men sen börjar det bli PANIK med köket. Panik i tell you! Det är bla furutak som MÅSTE bli vitt snart..