måndag, mars 10, 2008

buhuhuhuuuu en klagosång

jag är så dålig på o träffa mina vänner. känns som om jag inte har några kvar. men de finns där, bara jag som är dålig.

jag är så dålig på o jobba. så fort jag inte har kassapass tar jag extra långa raster o går runt o pillar på saker på lagret o läser alla nyheter på intranätet sjuttielva gånger. jag är dålig.

jag är dålig på kärleken. vi gör ingenting o jag går runt o surar. han sitter vid datorn o jag vid teven. bu så dåligt!

jag är pinsamt dålig på o träna. inte en enda gång på över två veckor. försöker kompensera genom o gå i raskare takt till tåget. men åh vad jag är dålig.

jag är dålig på o äta. min nya drog är godis. godis godis godis. den enormt goda fruktsalladen har inte en chans längre! min enda tröst är godis. dåligt!!

dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig dålig

o ändå är det med ett leende på läpparna jag går runt i min nya gröna kjol, ett reakap för 50:- o dessutom en 38a!

4 kommentarer:

Elina sa...

En har du iaf kvar ;)
Jag har vigt hela onsdag dag för dig!
Soon baby soon!

Anonym sa...

Jag vet hur skönt det kan vara att få ur sig allt negativt men...
En otroligt viktigt sak när man jobbar med sig själv är att inte fokusera på det negativa. Jag vet själv hur nedstämd jag blir av det. Tänk positivt och ta tag i situationen vad det än må vara.
Jag skickade ett sms till alla min vänner nu när jag saknade dem som mest där jag skrev att jag tänkte på dem. Fantastikst resultat då jag fick tillbaka flera fina sms.
Så tänk positivt och jobba aktivt för att förändra din situation, om du vill!
En bloggfika låter faktiskt riktigt nice! Det fixar vi när det börjar närma sig!

Kramar

Anonym sa...

du är bäst för du gör mig glad varje gång vi ses, det är en egenskap få har. o du gör mig glad för att på fredag ska vi äta lunch o prata om livet. då blir min fredag så mycket bättre. jaded! puss

Jessica sa...

ni är allt bra fina ni :) <3