tisdag, mars 18, 2008

"sitt inte för nära teven, du får fyrkantiga ögon!"

jag har blivit besatt av olika amerikanska serier. orka vänta en vecka på varje avsnitt av en serie när man kan ladda hem(nej jag menar, låna, låååna) en hel säsong av en serie o bara plöja igenom. fast nu har jag ju börjat kolla på en massa nya så jag får också snällt vänta haha! iaf, dagens tips vad det gäller serier; big love säsong 1 & 2, weeds säs.1 & 2, project runway o top model (skönt m intelligensbefriande tv ibland ;) ) o min nya favvo (som jag då snällt får vänta på), new amsterdam. riktigt cool. o heroes! herre jisses, börjar inte förrän i september igen. grymma värld!

lider jag av ett sjukt serieberoende!?!

1 kommentar:

yllet sa...

Nej!! Precis?! Hur kan vi behöva vänta ända till sept?!?! Strejka mig hit och strejka mig dit! Jag vill se Peter Petrelli rädda världen! :D