torsdag, juni 05, 2008

ska jag slå till??

jag o kärleken har blivit inbjudna på bröllop+dop om en månad. o även om jag aldrig träffat personerna i fråga så ser jag verkligen fram emot det! senast, o enda gången, jag varit på bröllop var 2001 då jag var tärna på min systers. o det var inte riktigt samma sak. nu ska jag få njuta av att "bara" vara gäst. sååå, nu till mitt bekymmer. eller i-landsproblem kan man också kalla det. jag behöver ju en klänning! är lite sugen på denna från la redoute, o 500 spänn känns ju absolut överkomligt för den är fin, så fin. köpa, inte köpa?


3 kommentarer:

yllet sa...

Köpa kvinna!! Den var ju toksnygg!!

Jessica sa...

yllet; jag slog till :D den kommer inte förrän slutet på juni dock, så passar den inte blir det till o tokshoppa haha!

Anonym sa...

den är så fin, har den på väghem jag med. men jaghar väntat i månader. du kommer vara snyggast!