torsdag, juni 12, 2008

tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Eh… okej?
Du heter: Jessica
Smeknamn: snigel. lång historia....
Låt just nu: p3!
Om du röker: No
Beroende av:
Kärlek.
Vad tror folk om dig: Oj, vet ej....
Stämmer det: Förmodligen.
Var får du oftast dina komplimanger från: kärleken, syster, arbetskompisar
Brukar du skratta för dig själv: Oh ja!
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: *censur*
V
ilken är din favoritmålning:
En ärvd vacker sak från mormor, dock tycker inte kärleken om den så den bor i källaren :(
Vart bor du: Farsta
Trivs du där: Njae.....
Vad har du för mobil operatör:
Tele2/Comviq
Är du allergisk mot något: har ni tid...? massor kan vi väl nöja oss med o säga.
Har du haft sex idag: Inte än hoho
Nästa mål i ditt liv: Är inom räckhåll
Hur svarar du i mobil: olika beroende på vem som ringer ju....
V
ad sa den du pratade senast med i telefon:
"kom på kalas!" (syster om älskade systersonens ettårsdag idag!!)
Antal sömntimmar inatt: 7-8.
Sov du ensam: Nä.
Tycker du om din pappa: Delade känslor där.....
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När pollensäsongen är över....
När blev du fotad senast: Häromdagen
Vanligaste färger på dina kläder: Svart, svart, svart, lite rött....
Vad tycker du om fötter: Hua! Jag avskyr fötter! Rycker till i sängen var gång kärlekens råkar nudda mig... konstigt beteende? JA!
Vem/Vilka saknar du just nu: Ettåringen!!!!
Favorit dryck på morgonen: Förr kaffe, efter magkatarr nej....
Är du blyg: Beror på situationen.
Sysslar du med någon sport: Nästa fråga tack
Vill du hellre ha mail än brev: Brev skulle vara roligt.
Tror du på kärleken vid första ögonkastet: Nej. Lust och attraktion vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt: usch fy ja....
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: syster o kärleken
Är du nöjd med ditt liv: Jag är nöjd, o det jag inte är nöjd med får jag se till att förändra
Om inte, vad vill du ändra på: okej nu kommer det låta som jag verkligen inte är nöjd...; karriär, ekonomi, boendesituation....
Är du bortskämd: var när jag var liten, jag har vuxit upp nu ;)
Tycker du denna utmaning är meningslös? som sagt, tidsfördriv...


Inga kommentarer: