onsdag, juli 09, 2008

så ja, lagt till lite grejer på bloggen ;)

10 kommentarer:

Sara sa...

Är det du som ska få en Styrbjörn? Grattis!!! Oooh, vad roligt :)

Jessica sa...

sara; hihi ja det är jag! tack :)

Sara sa...

Yej yej! :D

Anonym sa...

185 dagar kvar...
Kom ut nu!
Eller nä förresten,
vänta ett tag till ;)

Anonym sa...

:D jag vill klappa mera! inatt drömde jag att det var jag som hade mage o du klappade på min. sen drömde jag om jobbet _igen_. bäbisar o jobb allt jag drömmer om.

Lina H. sa...

det är bara så himla galet kul :)

Hanna sa...

Nämen! Åh, så spännande med en liten Bebbs! Grattis:)

Jessica sa...

anonym; mm h*n får nog vänta ett tag till ;)

lina; jag tror att det betyder att du kommer bli en karriärkvinna m barn ;)

missy h; jaa! men man måste vara i sthlm, då blir det ännu roligare ;)

hanna; tack! aa en liten bebbs är det där inne, helt galet!!

yllet sa...

gaaah!!! vad roligt!!! :D:D grattis!!! hoppas du mår bra?? Mennn ååhhh! vad glad jag blev nu! :D
Kram!

Jessica sa...

yllet; tack! jag är lycklig, men olycklig över hur sjukt ömma vissa väl valda kroppsdelar kan vara!?!?