onsdag, augusti 27, 2008

musiktorka

åh eftersom vi i princip bara har kvar topplistorna vad det gäller musik på jobbet så får jag inte lyssna på så mycket bra längre. det är bara hemska italienska sånger, absolute music o svenska dansband. eller okej, amy mcdonald är okej. o likaså abalone dots. men det blir lite tjatigt i längden o bara ha två skivor o varva m på jobbet.

sååå därför behöver jag lite sjysst musik på fritiden. seså, släng hit alla era tips o godingar! tills dess får jag gå o längta tills 1 september, för då kommer sophie zelmanis nya. det är höst om något.

3 kommentarer:

Lina H. sa...

ok ingen annan har försökt klämma fram nått so here i go: hello saferides nya kommer alldeles alldeles snart. Frida Hyvönens nya fina låt. Kanske Parken? Nordpolen? prova med dem först. kramkram

Lina H. sa...

och har du inte lyssnat ihjäl dig på kleerup eller band of horses så är det dags nu! Och kanske Fleet Foxes?! GirlTalk? oj nu kom jag igång :) haha.

yllet sa...

Fleet Foxes är jag nyfiken på! jag visste väl att det skulle vara lukrativt (!!) att kika in här.
tyvärr är jag jag långt från musiken nu! jag är en soffig 2-barns morsa på landet! men det ska bli ändrig på det! ge mig ny musik!