fredag, augusti 08, 2008

nästa jackie chan?

bästisen kallade sin bebbe för bruce lee när han låg i magen, för han sparkade så mycket. o även om styrbjörn är ett grymt namn så tror jag nog jackie chan får ta över snart haha. för han/hon har börjat sparka massor! det är sååå häftigt o samtidigt läskigt!iih!

ooh jag blev så besviken. jag o kärleken har gått omkring rätt länge nu "på tisdag, på tisdag, på tisdag jaaa!". för vi trodde ju att det var då vi skulle på ultraljud... men nä... onsdag!! gah! em hel extra dag! haha löjligt jag vet, men är så nyfiken!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det känns... jag och sambon ska på vårt ultraljud på torsdag. Längtar sååå!

Tack för ditt besök och dina rader i min blog! Alltid kul att se hur andra har det som är gravida :)

Elina sa...

Men åh! Onsdagen är ju årets bästa dag! Klappa Jackie från mig *puss*

Jessica sa...

linda; onsdag o torsdag, kom nuuu! :)

elina; någon behagar ju att lämna staden på årets bästa dag. dåligt :P