tisdag, september 09, 2008

dag ett

dag ett av sjukskrivning. av hur många får tiden utse. planen är o prata lite mer med min barnmorska när jag ska dit på onsdag nästa vecka. känns orimligt o vara hemma till nyår!

sååå, jag måste aktivera mig! annars kommer jag snart förvandlas till en fet soffpotatis som sitter o gråter framför oprah.

* ringa sjukgymnasten o förhoppningsvis få tid innan onsdag.
* köpa gravidbaddräkt o gå till simhallen (bävar inför o visa mig i baddräkt i vanliga fall, herre gud..)
* städa upp pysselhörnan o pyssla massa massa massa! trycka bodys, sy påslakan, måla krukor. detta kommer bli en händig höst!
* fika fika fika! men då jag insett att pengarna inte kommer strömma in så är planen att ha öppet hus hemma m nybakat. visst låter det mysigt? visst vill du komma o fika? kom! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill o kan!

Jessica sa...

lina; jajaja! :)