torsdag, september 25, 2008

ROTFLMAO!!!!

herre gud, det var längesedan jag skrattade så tårarna sprutade. det är så härligt.

det hela började tidigare ikväll när jag o kärleken skulle flytta sängen o han råkade svälja en gigantisk dammtuss. ni hör ju bara, hysteriskt roligt! han springer spottande o fräsande till toaletten o jag vet inte vart jag ska ta vägen. försöker kväva mitt skratt för jag känner mig ju samtidigt så elak som står o skrattar åt honom. men man kan inte kväva gapskratt. ligger dubbelvikt i soffan.

sen så har jag en tendens o alltid googla efter de mest besynnerliga(kul ord!) sakerna. o så glömmer jag alltid radera i ämnesraden så det har hänt flera gånger att kärleken tittat konstigt på mig o frågat "har du googlat på ***??". nu senast hånade han mig för att jag googlat på marabou amigo, det senaste i raden av alla cravings. så ikväll var jag noga m o radera efter att jag sökt på en barnbok jag skulle visa elina, nämnligen "spyflugan astrid". o jag höll (igen) på o dö av skratt när jag säg kärlekens min framför mig. "vad googlar du på egentligen?"

o en aldrig sinande källa till gapskratt är tradera. nu senast barnböckerna. vad sägs om denna(kolla psychoungarna!!), denna(elinas kommentar;"han ser hängd ut!?"), denna (mustachen, mustachen!!) eller denna(knaaaark)?

när ni läst allt detta tycker ni säkert att jag är knäpp i bollen. o ja, ni har rätt! lägg till trött o gravid på det också.
jag bjuder på det! :)

1 kommentar:

Elina sa...

tack underbara för att du ger mig magont! :D