måndag, september 22, 2008

veckan som kommer

jag gör en yllet o listar veckans händelser jag med.

måndag; lunch m två kära vänner kl12.30. fika m vän jag inte sett på evigheter kl18.30
klockan är nu 12.31 o jag har hitills jobbat hårt på den växande snorpappershögen brevid soffan
tisdag; träffa tvåmånaders bebis o underbara vänner kl.10. middag här hemma med vän kl18. kolla på heroes!!
hur gärna jag än vill så tvivlar jag på att mamman låter mig träffa hennes dotter när jag är såhär dålig.
onsdag; tid hos sjukgymnasten kl09
torsdag; fynda kok- och barnböcker på åhléns bokrea
fredag; parmiddag här hemma m kärlekens lillebror+fästmö. kolla på grey´s anatomy!!
lördag; middag ute på restaurang för vän som fyller år snart
söndag; öppen för förslag

5 kommentarer:

yllet sa...

men vad trist!! :( du får äta mycket glass i din ensamhet! :)
krya på dig!!

Elina sa...

men buuuuuu!
bara ledig på söndag då jag är busy.
dumt...

Jessica sa...

yllet; kärleken ska köpa hem en massa gott :D

elina; torsdag? fynda böcker tillsammans? :)

Anonym sa...

torsdag, vi tre äter lunch?

Elina sa...

somliga håller ju till i flempan.
du med lina! jag har sett dig!
försök inte att förneka...