fredag, oktober 10, 2008

en helt ny karriär

surfade runt o letade fotograf. vill så gärna ta vackra svartvita foton på magen, mig o kärleken. men det är dyrt! 1200:- är väl det billigaste jag hittat. men så mitt bland alla länkar så hittade jag denna sida. värsta seriösa. man fyller i alla personuppgifter; längd, vikt, hårfärg, ögonfärg, kupstorlek! haha!

iaf så finns det något som kallas time for print, vilket innebär att "varken fotograf eller fotomodell tar betalt för sina tjänster. Det är ett ömsesidigt samarbete där alla parter får erfarenhet och möjlighet att bygga ut sin portfolio. De allra flesta medlemmar på Modellbilder.se använder sig av TFP vid fotosessioner."

perfekt! så nu har jag kommit i kontakt med en fotograf här i sthlm som gärna vill ta bilder på magen, mig o kärleken. o göra det till en serie. alltså ta nya bilder sen när ellen kommit till världen. free of charge! man får alla bilder på en cd o så kan man välja hemma sen vilka man vill framkalla o betala för det så.

Inga kommentarer: