torsdag, oktober 02, 2008

vattengympa a la sällskapsresan

idag var det då dags för vattengympa! m badmössa o allt! det var jag där. o en tjej till. denna tjej var i v.37. TRETTIOSJU! kände mig nästan ogravid brevid henne. "vi ses nästa torsdag" sa hon glatt när passet var slut. "eller inte!" tänkte jag. inte för att jag inte ville att hon inte(många inte, hänger ni med!?) skulle komma men jag tror ungen kommer viken sekund som helst!

nåväl, tillbaka till gympan. udda o stå i vattnet o följa någon "på land". vi var inte långt ifrån o "plocka äpplen"! kände mig lite fånig ibland. badmössan kan ju ha haft en del i det också... men i det stora hela så var det otroligt skönt. o få känna sig tyngdlös i en halvtimme. sen kände jag mig som en elefant när jag skulle kliva upp ur bassängen, men det är en annan sak.

2 kommentarer:

yllet sa...

jag hoppas du har en sån här: http://www.lakemedelsakademin.se/upload/3332/Badmössa.jpg

alternativt en sån här:
http://www.eleven.se/files/s/silver_sequin_200x200.jpg

Trevlig helg!!

Jessica sa...

yllet; naaw vad söt du är som googlat på badmössor för min skull! :P dock var jag en så glamourös, var nån billig sak för 10:- man fick köpa där. kände mig snygg iaf!
trevlig helg du med!