måndag, november 17, 2008

jag avundas er inte.....

stackars, stackars människor som lider av migrän.

var med om något liknande igår, om det inte var det, vet ej... men minsta lilla ljud höll på o göra mig tokig. tv gick inte att titta på, ens m volymen på minimum. det stack i ögonen, allt var för ljust.

jag kanske förvandlats till vampyr!?

iaf, kändes som någon satt mitt stackars huvud i ett skruvstäd o skruvade hårdare, hårdare, hårdare. däckade i sängen kl.20.30 m en älskling som tittade till mig titt som tätt. fick isvatten, kall handduk på pannan o massage. han är en ängel.

gick upp en stund vid kl.23.30 o gick o la mig igen vid kl.01, o vaknade nu vid kl.8.30. jisses.

1 kommentar:

yllet sa...

du får hålla lite koll på huvudvärken och säga till på nästa mvcbesök tycker jag! ifall det har med blodtrycket att göra. (nej jag menar inte att stressa upp dig och göra dig orolig! Men det kan ju vara en bra sak att nämna!:))
KRAM!