tisdag, november 04, 2008

jag är fånig, jag vet

jag har så otroligt svårt för o svara i telefonen när det ringer från ett nummer jag inte känner igen, eller ännu värre, från dolt nummer!
det har ringt från dolt nummer flera gånger om dagen nu sedan i fredags o jag har ignorerat varenda samtal. nu idag, när det ringde för tredje gången, så tog jag iaf mod till mig o svarade.

"ja hej det var från försäkringskassan här!"

åh dumma dumma jag! min kära vän sa ju till o med åt mig att det kunde vara de som ringde.... iaf. nu har de kontrollkollat mina inkomstuppgifter o pengarna är på väg! hurra!

de behövs sannerligen då den nya bilen visade sig kosta massor massor massor att försäkra....

4 kommentarer:

Elina sa...

:P

Jessica sa...

elina; pilutta dig!!

Elina sa...

Oj, vad du är barnslig, du stackars lilla Jessica! ;) *sjunga*

Föreläsningen är seeg...
Parallella sambandstyper i databashantering...

Var är mitt broderi??
Behöver lite avslappning...

puss

Jessica sa...

elina; elaking! passa dig, annars kanske brevbäraren inte kommer till ditt hus! *hemlig*

broderi ja. det är skoj. vi är tanter.
puss