lördag, november 08, 2008

vad ger man till en 50åring?

det har varit livliga diskussioner här hemma om vad vi ska ge till svärmor. av sin man har hon önskat sig något så fruktansvärt tråkigt som en platt-tv. jisses. men är det det svärmor vill ha, ja då är det det svärmor får. av karln sin iaf.

jag tyckte vi kunde vara lite mer påhittiga o komma på något eget. det var tal om spökvandring, skottlandsresa(!), spa-behandlingar m.m. jag tycker dock att jag kom med det bästa förslaget. hon har fått för sig att livet slutar nu vid 50, att ingen kommer tycka hon är snygg längre. så jag tyckte att hon skulle få känna sig lite sexig o föreslog detta som present! det hade ju varit underbart bara o få se hennes min när hon öppnade paketet haha! men mitt förslag blev nedröstat... buuu!

så nu är det en heldag m syskon+respektive. först brunch följt av någon sjysst spa-behandling. sen ska vi boka en personal shopper till henne som hjälper henne i tre timmar. o så avslutas kvällen på en sjysst restaurang. tror det blir bra.

men så har jag o kärleken jobbat på en egen present också. något som bara vi kan ge. än så länge. kärlekens lillebror är nog inte så långt efter.....

3 kommentarer:

yllet sa...

Snyggt!! Hon kommer bli jätteglad!! :D

Jessica sa...

yllet; tack! aa det tror vi med :)

miss cloudberry sa...

åhh så fint! hoppas at ni hade det askul