fredag, december 19, 2008

ingen Ellen ännu.....

ja jisses. kan ni möjligtvis föreställa er den tristess jag upplevt!? höggravid, konstant trött, ingen ork att ta sig tre trappor upp o ner från hemmet OCH SÅ HAR JAG VARIT UTAN INTERNET!!!!! jag är nu fast i våra bästa år, glamour, hem till gården.... ja nämn en dålig såpa o jag har följt den!

natten till måndags började jag få ont "down there" o det har fortsatt sedan dess. drömmarna blir mer o mer verkliga o nu har kärleken också börjat drömma. han drömde att jag väckte honom o sa att det var dags, o att han då somnade om igen! haha! jag sa att om det skulle hända in real life, ja då skulle han sannerligen få veta att han lever ;) men jag tror risken är ytterst minimal, obefintlig!

well nu ska jag läsa igenom de 284 inlägg jag har o ta igen på bloggkoll.

3 kommentarer:

yllet sa...

du har min fulla sympati!! jösses. :|

Jessica sa...

yllet; tack vännen! åh vad skoj det var o läsa alla dina rim :)

Elina sa...

välkommen tillbaka!!
you have been missed.
idag är det ensiffrigt!

världens största puss!