måndag, december 01, 2008

åtta åtta åtta!

jag har blivit utmanad av sara! here we go!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. heroes
2. greys anatomy
3. simpsons
4. extreme home makeover, dock bara i gravidtider!
5. oprah, också bra för gravidhormonerna.
6. project runway
7. vänner
8. halv åtta hos mig

8 saker jag gjorde igår
1. åt macka m julost på till frukost
2. var på claes ohlson
3. deppade över inställt adventsfika
4. bakade chocolate chip cookies
5. höll ett spontant adventsfika!
6. skrattade gott åt ellens nya pyjamas
7. zappade mellan wallander o sanningens ögonblick
8. somnade runt kl.23


8 saker jag ser fram emot
1. lunch m favvo-jossan på onsdag!
2. att få hålla syster sällsis en hel vecka från o med fredag då hon är gräsänka
3. fylla år! tjoho!
4. julbord på fågelbro
5. att kärleken är ledig mellan 19 dec-5 januari + 10 pappadagar på det!!
6. första barnvagnspromenaden
7. kärleken o min 4årsdag
8. ELLEN, ELLEN,ELLEN!


8 favoritrestauranger
1. texas long horn
2. TGIF
3. koh pagnan
4. thaibåten
5. indiska take-awayen vid t-banan
6. shamrock
7. en till grek på söder
8. mamas and tapas

8 saker på min önskelista
1. trisslott m tre klöver eller tre tv-apparater, vilket som ;)
2. bling-bling
3. ett radhus (vaddå, man får önska sig vad man vill!)
4. prenumeration på massa skoj tidningar
5. en galen shoppingdag efter dessa 20 kilo är väck
6. en resa långt bort till något varmt ställe
7. snö på min födelsedag o på julafton
8. att ellen blir en 09:a

8 personer jag utmanar
1. yllet
2. maria
3. lina
4. lina igen
5. catya
6. lisa
7. emmy
8. johanna

2 kommentarer:

Sara sa...

Kul att läsa dina svar! Du har verkligen nåt underbart att se fram emot :)

miss cloudberry sa...

i've been good