onsdag, mars 11, 2009

Ellens första kompis!



Jag har gått o blivit kompis med en utav mina grannar, och det lustiga är att vi fann varandra via Familjeliv utan att vi hade en aning om att vi bodde i husen bredvid varandra.

Hennes son Vide är född den 30 december så det skiljer tretton dagar mellan han och Ellen. Ännu tuffare vore det om Ellen behagat komma när hon var beräknad, då hade det bara skiljt en dag!

Idag så var Carolina och Vide här. Vi käkade lunch och pysslade. Ungarna låg på golvet och viftade på armar och ben. Så söta! Hoppas att de kommer bli bra kompisar när de är äldre, då är det bara att släppa ut dem på gården och stå och spana på dem från köksfönstret haha!

2 kommentarer:

Sara sa...

Gud vad söta de är tillsammans!

Anonym sa...

Haha!! ja..på min blogg blir det sanningen i ett nötskal :) *skrattar!!* Men guuuud så underbart söt hon är Jessica!!! Så håller mer än gärna fler gång - med eller utan bajsblöja.. haha!!

Idag ska jag få finbesök av mina systerbarn.. Så då blir det mysfaktor på högnivå! :) Samantha babblar på som en ångvält o hampus är lika lugn som han är gosig!! Älskar dem små liven!!! Ha nu en toppen helg tjejen så hoppas jag att vi ses snart igen.

Stor kram!!!