onsdag, mars 18, 2009

En jäkligt bra onsdag helt enkelt!

* Var på Ellens tvåmånaderskontroll i morse. Hon är ett riktigt A-barn, min kära dotter!

* Gick på barnvagnsbio med en tjej från mammagruppen. Såg en riktig chickflick, "dumpa honom". Såklart att man fattade att den skulle sluta sådär sockersött lyckligt, men jag kunde inte låta bli o bli lite bölig.

* Mötte upp grannen aka nyfunna kompisen. Hon o Vide befann sig i hyresgästföreningens lokaler. På onsdagar är det fikaträffar där! Det var vi o fyra pensionärer haha! De bjöd på kaffe o smarrig tårta. På lördag är det påskpyssel-dags! Det ni!

* Gick på promenad i jakt på en second hand-affär. Hittade den, bara för o upptäcka att de stängt för dagen tjugo minuter tidigare. Men jag spanade in lite genom fönstret o kommer återvända!

* sol, sol, sol, sooooool!!

3 kommentarer:

Elina sa...

Låter som en bra dag.
Jag vill också påskpyssla!

Anonym sa...

Oj hann du med allt det där i dag!! WOW!

Jessica sa...

elina; kom till pensionärsträffen :D

lotta; ja jag blev förvånad jag med haha!