fredag, april 17, 2009

Dream on!


Jag har drömt väldigt mycket på sistone. Besynnerliga drömmar. Om personer man inte mött på över tio år. Om en stor Ellen. Om.....ja... nu kom jag inte på något bara för det.

Förutom drömmen i natt! Jag drömde att Erik "snygg-Erik" Segerstedt var kär i mig. Tillåt mig dö av asgarv. Men jag är ju kär i mannen i mitt liv så stackars Erik fick nobben!

Och så drömde jag även att jag fått jobb på polarn och pyret. Minns att jag tänkte "åh vad bra, då får jag köpa massa barnkläder med personalrabatt!"

Någon med goda drömtolkarkunskaper som kan upplysa mig om vad detta betyder?

3 kommentarer:

Sara sa...

Hihi :) Kan tyvärr inte hjälpa dig med vad drömmarna kan tänkas betyda, men var glad att du drömde om att det var Erik som var kär i dig. I mina drömmar är det män som f.d utrikesministern Jan Eliasson som är kär i mig. Inte lika smickrande. ;)

Lotta sa...

ASG!!!! Snygg Erik! inte illa...men du han är SKIT kort!

Jessica sa...

sara; jag tolkar det som att du gillar äldre män ;)

lotta; att han är kort kompenseras av att han är just SNYGG-Erik! :D