tisdag, september 08, 2009

Imorgon är en annan dag

Nu är det andra gången tant röd är och hälsar på sedan jag blev gravid. Klarade mig utan ett och ett halvt år! Men nu så är hon tillbaka. Och det med besked gott folk.

Jag är så sur och tvär. Har absolut noll tålamod. Vill bara ligga i soffan hela dagarna och moffa smågodis. Magen är gigantisk och gör ont. Tar allt alla (speciellt kärleken) säger på helt fel sätt och blir arg och bölig.

Och hur bra är detta i kombo med en liten åttamånaders som kräver mer och mer? Inte så bra säger jag er, inte så bra!

Idag har jag varit en väldigt dålig mamma med extremt lite tålamod. Vi börjar om imorgon igen.

4 kommentarer:

Elina sa...

Man kan inte vara bäst jämt babe.Du har plenty på pluskontot så du kan gott unna dig en halvbra dag. Och har E eller R nått att säga om det så får de med mig att göra.

I´m not afraid of them...

Kom och luncha någon dag!

Puss

2BarnsMamman sa...

Såna dagar är inte roliga! Men visst måste man få ha såna ibland också - och särskilt om man har en mycket godtagbar anledning! Hoppas morgondagen blir bättre! Kram

Jessica sa...

Elina; du är min riddare på vit springare! :)

2barnsmamman; nu är det imorgon o den har startat mycket bättre, tack! :)

Anonym sa...

Hohoo! Du är bästa mamman oavsett vad! Så det så!
/Grannen på 15