måndag, augusti 13, 2007

den väntade klassfesten är här


åh jag har verkligen varit nostalgisk hela den här våren. det är 10 år sedan jag slutade nian. jag blev medlem på stayfriends o hittade lite folk där. men man måste betala för o skicka meddelanden. buuu.

sen blev jag medlem i facebook för inte så länge sen. o nu har jag hittat fler o vi har smått börjat prata reunion.

o så idag! dimper det ner en inbjudan till klassfest haha!

20 oktober smäller det. o jag räknar med o komma dit 10 kg lättare ho ho. 2 månader, borde gå!


3 kommentarer:

Sara sa...

Oj vad kul med klassfest! Spännande att träffa alla igen och se hur de är och ser ut tio år senare :)

Anonym sa...

jag vill oxå! eftersom vi är så lika kan jag spela du? ;)

Lina H. sa...

10 kg, det kirrar vi vet du vännen. ses i morgon!