tisdag, augusti 07, 2007

sockerchock - no more!


igår var jag på mitt allra första viktväktar-möte. spännande, intressant, deprimerande o samtidigt väldigt inspirerande. jag har låtit mig själv gå över styr. vill inte mera.

det är riktigt läskigt hur dåligt man kan må när kroppen skriker efter socker. det är ju som en drog. min kropp är van o få glass, godis, kakor varje dag. o nej jag överdriver inte, varje dag! o nu har det gått två hela dagar utan nåt. haha låter som om jag är stolt över det.... men faktiskt. försöker lura mig själv med sockerärtor. får se hur länge det går haha.

står i valet o kvalet om jag ska åka till norrtälje över helgen, äta kräftor o dricka vin. eller ska jag jobba extra o tjäna kopiösa mängder med pengar då jag även skulle ha jouren. om jag bara jobbar söndag blir det över 1000:- extra efter skatt! vänner eller jobb??


2 kommentarer:

Elina sa...

Det går att äta kräftor i sthlm också. I kärrtorp tillexempel ;)

Anonym sa...

o så drar jag med mig dig till texas... sockerkakan ;)