måndag, november 26, 2007

söndagssummering

gör som Sara o sammanfattar veckan som gick, om än på en måndag :)


Vad har varit bäst den här veckan?
Fredagen var absolut topp! Först lunch med syster o systerson. Fick magknip av o skratta så mycket då Simon blev alldeles till sig när jag sjäng Peter Jöback för honom haha! Sen åt jag fantastiskt god middag med efterföljande drink med Anna innan det var dags för Lars Winnerbäck på Annexet. Ååååh vad jag älskar denna karl, o jag älskar att han skaffat långt hår igen. Underbar konsert. Topp 3 av de jag sett med honom.


Om du kunde ändra på något som hänt den här veckan, vad skulle det vara i så fall?
Nä jag är nog nöjd!


Vad händer nästa vecka (läs: den här veckan)?
Imorgon ska jag o Erika på Wycleaf Jean haha. Inget jag skulle gå på om det inte var jobbrelaterat. Sen är det jobb jobb jobb. Afrikansk dans+middag med Lina på fredag o så det jag sett fram emot i flera veckor; julbors på Waxholms Castell på söndag!

Trevlig vecka på er alla!!


2 kommentarer:

Sara sa...

Härligt med Lasse :) Hoppas din vecka blir bra!

Anonym sa...

ja ghar sett fram emot vår kväll i flera månader. pussa