måndag, december 03, 2007

i år satsar jag på riktigt personliga julklappar ist för o bara köpa någon sak från önskelistan. känns som o bara byta pengar med varandra då.

syster1: en "Annas kakbok" som ist kommer att få heta "Mimmis kakbok" samt en kökshandduk som jag ska trycka kakrecept på.

syster2: bokstavsmallar i skumgummi, efter o ha fått textilfärg i adventskalendern. nu kan vi trycka tuffa t-shirts ihop. även hon får en kökshandduk med recept.

svåger1: ett förkläde där jag ska trycka texten "jag lagar middag idag älskling", fast på serbiska. så vi får se om han avslöjar för syster vad det står haha.

svåger2: än så länge har jag bara kommit på manschettknappar. vill göra nåt till honom också. någon som vet nåt bra golfpyssel??

systersondenäldre: en tygväska med tryckta dödskallar på. ska även trycka text på men inte kommit på vad. o så ett örngott med texten " you gotta make your own kind of music, song your own special song, make your own kind of music, even if nobody else sings along. " rip off av lina :)

systersondenyngre: t-shirt tryckt med texten "hujeda mig sånt barn han var, ej bättre tänkas kan" omarbetad snällare version :) o så nåt med spindelmannen, hans favvo!

systersondenminsta: ett par mjukisbyxor broderade (om man nu kan kalla det jag gjorde för det haha, syslöjden var läääänge sen) med 4 små myror på framsidan o där bak med texten "1 2 3 4 jag är en partymyra!". en tygbok med ett får, då han lät som ett litet får när han skrek när han var mindre :)

tre veckor kvar till julafton, många pysselkvällar blir det!

2 kommentarer:

Elina sa...

det låter grejt bejby!

läser inte M din blogg förresten?

püss

Anonym sa...

elina; nää inte vad jag vet haha!