lördag, december 15, 2007

imorgon vankas det kalas här på tredje våningen! nära o kära kommer för o gratulera lilla mig, o en hel dag i förväg dessutom. o som jag har bakat! det blir päronkaka, hallongrottor, banankaka, chokladkaka m lime, hallontryfflar o whiskeytryfflar. jisses! jag o min magkatarr håller oss till proviva nypon haha! inte vågat dricka kaffe på över två veckor nu. åh vad jag saknar kaffe! har dessutom fått egenmalet kardemummakaffe av bästis som måste testas ju.

idag lyckades jag spendera över 400:- på panduro på mindre en 10 min. är inte det en bedrift så säg! så ikväll har det pysslats massor massor. förkläde, strumpor, t-shirt, body o hemlis. hoho. o så slängde jag ihop chokladkakan där emellan. jag kommer bli värsta bästa husfrun.

jag ser fram emot 2008. jag har planer. kärleken har planer. vi har planer. stora planer.

Inga kommentarer: