tisdag, december 11, 2007

kreativiteten flödar!

Det har pysslats en hel del på sistone!

Först ut har vi årets upplaga av adventsljusstake, denna gång med blockljus så man kan tända dem lite då o då o inte bara på söndagar!


Detta blir julklapp till busfröet Liam!



Äntligen, äntligen har jag målat klart sekretären som jag köpte nån gång i våras. Nu ska jag bara köpa nya beslag till den o så är den klar! Men man får inte titta allför när, då syns det att jag inte är någon hejare på o måla haha.

Detta är ett par mysbyxor till minstingen Simon.


Tryckt två stycken kökshanddukar med recept på hallongrottor på, en till var syster.

Ikväll gav jag o kärleken oss på o bygga ett pepparkakshus o så designade vi varsin sida av det. Här har ni min sida. Miljövänlig med solceller på taket haha.

O detta är kärlekens sida. Med ett kristyrhjärta o non-stop-monster!

2 kommentarer:

Sara sa...

Vad fint!

Anonym sa...

Dumt att radera inlägg för fåniga kommentarer från en alltför nyfiken tjatmoster :P