lördag, januari 12, 2008

oh happy day!

efter mitt misslyckade försökt till o gå på vv-möte så gjorde jag då ett nytt försök idag. förvånansvärt mycket folk som går på lördagar!

när jag började på vv i aug så tänkte jag "jaja jag är nöjd om jag lyckas gå ner 5 kg" o när jag märkte att det inte var så svårt "oj tänk o komma under 70!". det gjorde jag i december sist jag var där. o idag, -3kg. jag har gått ner 13,7 kg hitills. det är helt galet! min systerson väger 9 kg, jag har gått omkring o burit på 1½ Simon konstant på min kropp! lite läskigt när man tänker på det.... men än är jag inte klar. 6,7 kg kvar till mitt mål o så får jag se hur jag mår då.

på tisdag när lönen kommer ska jag köpa terminskort på friskis. i mars öppnar de 5 min hemifrån, absolut inga ursäkter då haha! än så länge får jag träna vid fridhemsplan o skanstull.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt jobbat!
Det är ganska skrämmande när man tänker på hur mycket det egentligen är i extravikt som bara hängt på en. Men desto härligare att tänka på att det faktiskt är borta!
Peppande kramar

yllet sa...

Men vad duktigt!! Grattis!! Men det märker du ju lite på kläder och så också!! :D:D Vad skoj!

Jag tycker du ska satsa på den där jackan lite längre ner i en strl mindre!