lördag, februari 23, 2008

känslan att vara 14 igen.....

igår var jag o åt middag med fyra tjejer som jag gick i grundskolan med. o i princip inte sett sedan dess, alltså tio år... måste erkänna att jag var toknervös! för o känna sig fel, att man inte "lyckats", att man inte hade något o prata om. kunde inte haft mer fel! skrattat så jag har träningsvärk i magen idag nästan haha!

konstiga lärare, pinsamma klasskompisars föräldrar, mellanstadiediscon, brustna hjärtan, första fyllan.... till vilka som är gifta, har barn o t.o.m suttit inne! allt avhandlades!

o för o ha ännu en anledning till o ses lite oftare så har vi startat en bokklubb! o jag fick den "äran" o välja första boken, vilket blev Tärningsspelaren av Luke Rhinehart. så planen är o ses efter påsk, med ännu mera skitsnack o skratt o sedan bokdiskussion haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det lät som en otroligt rolig grej!
Kan ju vara skönt att umgås med sina "äldsta" vänner om man fortfarande klickar.