tisdag, februari 19, 2008

the sun will come out tomorrow

idag är en sådan dag när allt känns tungt o trist o pest o pina. var på jobbet en timme o fick sedan gå hem för jag knappt kunde stå upprätt. magen är elak mot mig igen. en dag som denna försöker jag tänka på bra saker, såsom;

* kärleken kommer hem med ett fång röda rosor o en ny plattång. min gamla(som inte alls är gammal egentligen...) har lyckats komma bort på dessa 75 kvm. letat som en tok.

* semesterplanerna som ändrats från tågluff till två veckor på mallorca! o detta trots kärlekens hysteriska flygrädsla. åh utomlands! glömt bort hur det känns, sju år sedan....

* en weekend till bästa vännen i Warzawa! med spa-besök inplanerat. åh april april, din dumma sill, kom någon gång!

* att vi nu sitter o letar febrilt på hemnet o drömmer oss bort. det är bara drömmar än så länge, men nästa gång vi flyttar så blir det inte till lght iaf.

o så trallar jag på låten från Annie :)

Inga kommentarer: