tisdag, mars 25, 2008

du o jag, alltid

kärleken o jag har ett uppehåll. eller nej, fel formulerat. vi är fortfarande lika mycket tillsammans o lika mycket kära men vi har helt enkelt fastnat. för o lösa detta tänkte vi att vi skulle få tid för oss själva, få tid att sakna varandra. så denna vecka bor han hos en vän o nästa vecka bor jag hos syster. o vi planerade att vi inte skulle ses i veckorna, inte prata alltför mycket i telefon eller smsa, o så skulle vi ha en "datekväll". allt detta lät så bra. det är nu tisdag kväll o vi har setts idag, igår o så frågade jag om han ville komma hit o äta frukost med mig imorgon. haha vi är inge bra på o hålla oss borta från varandra. o det är väl bra antar jag!? den finaste påskpresenten var en lapp han skrivit. åh jag älskar lappar. önskar jag hade sparat alla under dessa tre år men nä... :(

3 kommentarer:

Elina sa...

j+r-treårskrisen 1-0

yllet sa...

Nej det verkar som om ni ska vara tillsammans, inte isär! Hoppas det reder sig! Värdelöst med kris. :(

Jessica sa...

elina; j <3 e 4-ever

yllet; ja buu för kris, men tror man kommer ut starkare på andra sidan :)