tisdag, mars 25, 2008

this is the year

varje nyårsdag poppar jag marit bergman o tänker att nu, nu jävlar är det året då allt blir sådär magiskt o bra o underbart. o så går åren o haha jag vet inte, jag lever i en fantasi om år som aldrig kommer. det är även min pepplåt för o få fart på mig igen. lyssnade på den om o om igen på jobbet häromdagen. för där jag befinner mig i mitt liv just nu, där behöver jag en liten knuff. åren som gått redovisar jag här, tillika som yllet.

-5 år(21år) gick på folkhögskolan i sigtuna, åkte till rumänien med hopp om att jag skulle förändra världen. vill gärna tro att jag förändrade livet för ett par iaf. väl hemma igen krossade jag en pojkes hjärta flera gånger om. fy.

-10 år(16år) andra året på gymnasiet, valde ekonomiskt. fy vad trist såhär i efterhand haha!

-15 år(11 år) gick i skola i spanien för andra gången(första gången var i trean), det jag minns mest var när en kille i klassen gjorde illa sig så pass på rasten att han fick typ hål i huvudet.

-20 år(6 år) gick på lekis o en tjej jag gick med trodde jag var en kille. för mina föräldrar tyckte jag var så fruktansvärt söt i kortkortklippt hockeyfrilla. o jag satt o lekte med bilar. haha.

Inga kommentarer: