söndag, april 06, 2008

long kiss good night

åh vad det pussades på kärleken igår efter o inte ha setts på hela fyra dagar ;)

ikväll ska jag o lyssna på underbara marit, längtar! spontant då jag bokade biljett igår tillsammans med "en vän från förr". den enda jag kunde komma på som skulle kunna vilja se marit sådär i en hast. tur för mig att hon var i sthlm o inte i östersund som alltid annars haha.

på onsdag blir det mer musik, denna gång i form av coheed & cambria. ska bli tufft. men åh vad jag längtar till 12 juni, då är det counting crows!

nu ska jag surfa ticnet runt o boka upp min vår ännu mer :D

3 kommentarer:

yllet sa...

Jag förstår att det var ett pusskalas utan dess like i lördags! :) Hur bor ni nu?
Hur var Marit?!

Jessica sa...

yllet; nu bor vi med varandra i vårat hem igen :) marit var magisk!!!

yllet sa...

skönt!! :D Försod på DN att Marit var magisk! Skoj!!