tisdag, april 08, 2008

magiska marit!

ja jisses, hon är ett energiknippe utan dess like. hon får mig pigg när jag är trött, hon får mig glad när jag är ledsen o jag ler stort genom tårarna. hon sjöng två helt nya låtar, en fantastisk b-sida o en underbar "this is the year". hon gick på väldigt sent o ursäktade sig med "förlåt att det tog sån tid, vi var tvugna o åka till gbg o malmö o repa. men nu är vi i sthlm, o nu är det allvar!"

min nya kärlek är också markus krunegård. jag skulle lätt vilja att markus o marit var mina bästa polare! som bara sjöng en trudelutt för mig för o få mig o må som allra bäst. markus spelar i maj, bara 100 pix för en biljett! vore ju en synd att INTE gå! o så ska kärleken få tråna lite, veronica maggio spelar även hon i maj. hon är docksöt o sjunger skojiga låtar, jag kan sponsra henne med en hundring också!

3 kommentarer:

yllet sa...

Men åhhh! Krunegård också! Nu får du ge dig! Jag blir ju avis!!! :D

Jessica sa...

yllet; kirra barnvakt o kom till storstan då ;)

Anonym sa...

jag ska gå på vickan med kusin :) c u there!