onsdag, juli 16, 2008

idag "firar" jag o kärleken tre o ett halvt år. brukar inte direkt fira halvårsdagarna, men det kan ju uppmärksammas iaf. så jag gick till den mest otippade affären o köpte en liten present; buttericks! för nånstans i bakhuvudet mindes jag att de hade såna där fula muggar med skoj budskap på. så idag fick kärleken en ful, men ack så genomtänkt present; en mugg med texten "världens bästa pappa". egentligen så är det ju styrbjörn som en vacker dag ska köpa en sån, kanske på fars dag ist för slips o strumpor ;) men jag hann före!

3 kommentarer:

Lina H. sa...

hahaha jag gillade den presenten :) hoppas dad gjorde det också? vi hade 1,5 årsdag i söndags. så om jag ska gå efter ditt vackra liv så är det dags för mig å love att göra kids om 2 år. men om man tänker på att du är 1 år yngre, så - ett år?!

Jessica sa...

missy h; vi konstaterade båda två att den var ful, men skoj ;) men du, jag fyller år i december o du i april. alltså, det skiljer snarare ett år o åtta månader mellan oss. ALLTSÅ, börja gör barn om fyra månader ;)

Lina H. sa...

ja fast jag å kärleken ska ha nya förhandlingar vid nyår, du vet "no making babys 2008" :)