måndag, december 29, 2008

Dagen D!

hoho ingen ellen i sikte!

lika bra det. nu kan hon gott få bli en 09:a! svåger tror hon kommer komma när vi står o skålar i pommac vid tolvslaget ;)

de har redan börjat komma. alla de där smsen o telefonsamtalen. "har det hänt något? är hon här nu? men när kommer hon då!?" gaaaah! kommer bli tokig om folk ska hålla på o fråga hela tiden. jag låter er veta när hon är här, okej? om jag går över två fulla veckor så kommer det bli en del blodspill på vägen om folk ska fråga var dag.....

så, sorry. bara ett litet utbrott! ;)

6 kommentarer:

yllet sa...

:) Men du får du ju se till att ha internet kvinna! Och blogga varje dag! It's the law!

Lina H. sa...

oj förlåt!

Anonym sa...

ja känner igen det där. här börjades det 2 v före bf och sen när jag gick över tiden 2 v drog jag ur telefonjacket och satte mobilen på ljudlöst.. och gjorde ändå jäkligt klart för alla att VI ringer er! men folk fattar inte..

Jessica sa...

yllet: jag lovar o följa lagen!

missy h: underbara vänner är ett undantag, du får fråga på hur mycket som helst ;)

emmy: usch! :(

C sa...

Haha, din blogg är nog den mest välbesökta jag har just nu. :D
Du vet att du måste skriva innan ni åker till förlossningen och grejs? *påpeka* ;)

Jessica sa...

c; oh spännande m följetong ;) hehe ja jag har förstått att jag måste säga till innan, annars går folk bärsärk! ;)